Is er een manier om pijnloos wratten te verwijderen?

Ik heb wratjes en ik wil er graag van af. Ik heb nu veel manieren opgezocht, dus die ga ik ook proberen, misschien hebben jullie een erg goed idee? ;P de stinkende gouwe ken ik ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Probeer eens de binnenkant van de schil van een tuinboon.
Dat is een oud middel wat werkt volgens mijn oma.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wel iedere dag doen hoor.
11 jaar geleden
Ja zeker. Formule W is makkelijk, pijnloos en effectief. Vraag erna bij de apotheker of drogist.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet bij het ziekenhuis ze weg laten halen, daar gaan ze je wratten met stikstof weghalen. Andere dingen werken niet echt. Als je de wratten in 1 x weg wil hebben, dan moet je ze met stikstof ze weg laten halen! Dit heb ik uit eigen ervaring!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb 6 keer stikstofbehandeling gehad, niks als resultaat, en na een jaar gingen ze vanzelf opeens weg
Insmeren met goudsbloem. Vaak doen! Dat zijn een soort boterbloempjes maar dan iets groter. Het sap wat vrij komt als je de steel breekt zou moeten werken!