Veel jeuk na schoonmaken anus met zeep, wat nu?

Weet jij het antwoord?

/2500

Kan het zijn dat je allergisch bent voor de zeep? Wat je naar mijn idee het beste kunt doen, is nogmaals wassen met warm water, zonder zeep. Misschien dat je de irritatie daarmee weg krijgt. Daarna goed afdrogen. Ik gebruik zelf altijd een zeep die bedoeld is voor je geslachtsdelen. De intiemzeep van Lactacyd, daar heb ik nooit problemen mee, misschien dat dit helpt?

Eenijsblokje in een washandje / doekje of zonder, maar ik weet niet of dat te doen is, er tegen aan houden. Kou verdoofd. Of even naar de drogist / apotheek voor : AnaMel® perianale zalf zie link. AnaMel® is de nieuwe zalf bij anale ongemakken. AnaMel® bestaat uit een verkoelende zalf in combinatie met 100% natuurlijke enzymrijke honing. De verkoelende zalf vermindert jeuk. De zuivere medicinale honing geneest wondjes, werkt ontstekingsremmend en is bacteriedodend.

Bronnen:
www.anamel.nl

Gewoon veel afspoelen. Nooit meer schoonmaken met zeep.

Gewoon een neutrale douche gel gebruiken gaan. Die gebruik ik zelf ook al jaren..met veel succes. Zie de link hieronder voor meer informatie. Groet, Ton

Bronnen:
http://www.sanicur.com/badendouchegel.htm

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100