Hoe kan ik een zwaarder bovenlichaam krijgen ?(Armen,borsten,etc...)

ja ik zou graag mijn bovenlichaam wat willen 'verzwaren' mijn onderlichaam is breder dan mijn bovenlichaam zeg maar ik heb een 'peerfiguur' en zou graag wat dikker worden of alleen mijn bovenste deel maakt niet uit..heeft iemand een antwoord of tips? dankjewel xoxoxo

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (2)

Krachttrainen als een gek. Ik doe het ook sinds mijn 17 e. Ik ging van ekto tot meso. Het is gezond (voor je hart) je krijgt chicks en minder mannen gaan met je f***ken.

Bankdrukken, en squats zijn bazenoefeningen. Dat eerste kun je close-greep doen voor je triceps.

Je zal wss nooit een Arnold Schwarzenegger worden maar dat hoeft ook niet ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Bazenoefeningen? Wat is dat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
D basis oefeningen Maar gozer je hebt gelijk hoor, over de chicks, en minder focken ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben een meisje -.-
Als je lichaamsbouw peer is, gaat het niet ineens totaal omdraaien hoor. Je zult altijd in verhouding die lichaamsbouw houden.
Maar door krachttraining bij je bovenlichaam kun je wel iets breder lijken aan de bovenkant.

Het beste is een mix van cardio en krachttraining doen. Ga zwaar trainen met gewichten voor je armen en schouder. Als je een gewicht 10-12x kunt tillen en het daarna te zwaar is, zit je goed.
Wissel spiergroepen af, ene dag bijvoorbeeld armen en schouders, dan eens hardlopen, dan bijvoorbeeld benen en rug, dag erna weer cardio. Kies wat je zelf prettig vind, wissel regelmatig de oefeningen af, blijf je lichaam uitdagen.

Kijk ook eens op de sites in de bron voor tips en voorbeeld trainingsschema's. Als je de mogelijkheid hebt, raad ik je aan naar de sportschool te gaan. Daar kunnen ze je adviseren en laten zien hoe je de oefeningen correct uitvoert.

En je eetschema moet gezond zijn. Genoeg eten, vooral genoeg eiwitten (1 tot 1,5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht per dag. Als je zwaarder wilt wegen, neem dan kg doelgewicht).
Tips over eten kun je vinden via zoekfunctie hier, of in de genoemde bronnen. Ik kan wel alles vertellen, maar het beste kun je zelf je research doen.
Kijk ook eens op bodybuilding forums voor tips.
Ritsuka