kunnen amandelen veel vermoeidheid veroorzaken?

ik heb alijd grote en pijnlijke amandelen en sinds een tijdje ben ik ongelovelijk moe, ook de keelpijn is erger geworden. zou dat met elkaar te maken kunnen hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Ja ik heb dat ook gehad ben toen naar de huisarts gegaan en toen had ik mijn amandelen eruitgehaald nou de dokter dan. Toen ik dat had gedaan was de vermoeidheid weg want je amandelen verzamelen bacteriën en daar word je moe van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja dit kan, maar het kan ook bijvoorbeeld ziekte van Pfeifer zijn. Even langs de dokter gaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt moe zijn omdat je amandelen chronisch ontstoken zijn, maar je kunt ook moe zijn omdat je iets anders onder de leden hebt, iets dat ook zorgt dat je amandelen geïrriteerd zijn. Dus kip-en-ei-verhaal...
Ben je al bij je huisarts geweest? Is amandelen verwijderen een optie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik heb het ook mijn amandelen zijn al 7 jaar ontstoken :s ze mogen er eindelijk uit =D