Hoelang duurt het voordat je een 6pack krijgt?

Als je elke dag 10 minuten traint en 1,5 liter water drinkt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

1,5 liter water drinken is wat je standaard eigenlijk al hoort te drinken. Als je intensief traint zou je eigenlijk meer moeten drinken.
10 minuten trainen is erg weinig, je zegt ook totaal niks over hoe en wat je traint.

Of je sixpack krijgt is vooral afhankelijk van je voeding, en de intensiteit van je training. En ook van je vetpercentage.

Je moet echt een goed eetschema hebben. Veel eiwitten vooral, geen suikers en zout, geen frisdrank etc. (tips over gezond schema zijn wel te vinden).

En je training moet intensiever en langer zijn. Ik zou toch 20-30 minuten per dag doen. En dan niet wat situps doen en klaar, nee, echt flink zweten.
Burpees, tuck jumps, squats met shoulder raise met gewichten, etc.
Niet focussen op je buikspieren, hele lichaam trainen. Elke dag een andere spiergroep proberen te pakken. En ook wat cardio.

En dan is het vooral afhankelijk van je lichaamsbouw en doorzettingsvermogen wanneer je wat ziet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Realiseer je ook dat er meer is in het leven dan een sixpack hebben. Het is niet zo dat als je dat bereikt hebt de meisjes ineens voor je in de rij staan (mocht dat je doel zijn). Als je het kan bereiken is het leuk natuurlijk, maar voor sommige mensen is het zeer moeilijk om een sixpack te onderhouden.
Lees dit maar eens: http://blisstree.com/eat/six-pack-abs-in-6-weeks-derek-flanzraich-greatist-580/
http://greatist.com/fitness/absperiment-takes-village-week-one/
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben gewoon onzeker.. Niemand wil mij.... Dus probeerde ik het zo...
Ritsuka
11 jaar geleden
Er is echt wel iemand voor jou, dat weet ik zeker.
Met een sixpack ga je je doel niet bereiken, dan ben je nog steeds dezelfde onzekere persoon, alleen dan met een strak buikje. Je moet werken aan je zelfvertrouwen. Is een vechtsport niet een optie? Daarmee leer je voor jezelf opkomen en zelfvertrouwen kweken. Kies in elk geval een hobby of sport waar je blij van word, waar je goed in bent. Zo ga je je vanzelf beter voelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!! :-)
Ritsuka
11 jaar geleden
Een deel van de tips die ik heb gegeven kun je sowieso gebruiken. Met gezonder eten, meer water drinken en genoeg slapen gaat je huid er gezonder en stralender uitzien. Vaak voel je je dan ook energieker, dus het kan wel helpen. Werk aan je lichaamshouding, schouders naar achter, borst vooruit, en mooi rechtop lopen met je kin recht. Ook al voel je je niet zo, probeer zo te gaan lopen. Je uitstraling word totaal anders.
Ritsuka
11 jaar geleden
je zit nu in de puberteit of niet?
Dan voelt iedereen zich onzeker en probeert zijn eigen weg te vinden. Sporten kan goed zijn als uitlaatklep en voor je zelfvertrouwen, zolang je maar niet teveel krachttraining doet op jonge leeftijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan heb ik nu besloten daarmee te stoppen!! :D

Andere antwoorden (3)

Ligt er aan hoe hard je traint
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt eraan wat je traint, wat je eet, wat je drinkt, hoeveel je verder beweegt, jouw lichamelijke bouw en nog veel meer variabelen.

Ga er maar van uit dat het enorm lang duurt met maar 10 minuten per dag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog goede tips dan?
Als die tien minuten trainen een wandeling is naar de dichtstbijzijnde supermarkt is en je tevens wat geld meeneemt, vermoed ik dat het maar 10 minuten hoeft te duren voor je een sixpack hebt.

In andere gevallen ben ik bang dat je met maar tien minuten per dag niet echt een sixpack gaat krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lol +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Humor en waarheid +1