Mond helemaal opgezet door kiespijn kan dit kwaad? Pijnstiller met Codeine helpt niet. ?

Ik heb eerder de vraag gesteld dat mijn tijdelijke vulling is eruit is gevallen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat je mond is opgezet wijst op een ontsteking o.i.d. Ik zou de huisartsenpost of spoedtandarts(als die er is) bellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebeld konden niks doen als ik geen 150 euro neertel. Kan ik ook niet uit me neus toveren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer dat je het niet kan betalen. Komt dat omdat het in het weekend is? Als je aanvullend verzekerd bent krijg je dit wel (een deel) vergoed. In de basisverzekering ook nog wel een deel. Maar vaak moet je het eerst zelf betalen, helaas.
Zie onderstaand antwoord. Als je niets doet wordt het erger...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja klopt ze zegt als je vandaag niet komt morgen gelijk je tandarts bellen en langs gaan. Maar ken mijn tandarts die stelt het toch uit. Netzo als het feit dat ik al 4 maanden met een tijdelijke vulling loop of heb gelopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, daarmee kan ik je ook niet mee helpen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee inderdaad. Maar ben wel heel bij met het antwoord!
Naar de tandarts! Je hebt waarschijnlijk een ontsteking. Dit gaat niet vanzelf over. Het wordt nl. Alleen maar erger. Zelf al een keer gehad. Kreeg wortelkanaal behandeling en antibiotica. Toen werd het pas minder. Suc6
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je vraag is kan het kwaad? nou nee, het kan geen kwaad, je gaat er niet dood aan of zo.
Maar slecht is het wel, ik denk een ontsteking, als het een ontsteking is van de kies dan valt het allemaal wel mee. Maar gaat de ontsteking verder richting de kaak dan is het wel erger.
kortom, naar de tandarts.
Succes