wie kan deze getrouwde oudere man van raad voorzien inzake bloot lopen?

Thuis is het niet mogelijk, wie weet een oplossing in de omgeving Arnhem/Doetinchem/Apeldoorn. Het gaat niet om lichamelijk contact

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Amadea
11 jaar geleden
Jouw vrouw kan je daar het beste in adviseren!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik had geschreven dat ik dat thuis niet kan, dus kan mijn vrouw daar ook niet om vragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je wilt toch niet alleen ergens naartoe gaan, puur om naakt te kunnen lopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@pompiedom: Waarom niet? Er zijn er genoeg die dat doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@pompiedom: jawel, er zijn veel mensen die dat willen.
Amadea
11 jaar geleden
@65: Dat het thuis niet kan heb ik gelezen, maar ik bedoel dat je niet buiten je vrouw om ergens je hobby uit moet gaan oefenen. Dus dat je het beter in overleg met haar kunt doen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overleg, prima, maar zijn vrouw zal er waarschijnlijk niet in kunnen adviseren omdat ze het zelf niet wil en er dus ook geen verstand van heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vind u het niet lekker om een sauna te bezoeken? Die zijn er vast wel bij u in de buurt. Het is even wennen aan die warmte, maar als u een hele dag hebt om daar te vertoeven, komt u als herboren thuis!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voordat ik de uitleg las, zou mijn eerste reactie zijn geweest: "dat kan in elk geval thuis naar hartelust, indien noodzakelijk met de gordijnen dicht." Vergeef me dan deze wat persoonlijke vraag, maar is het dan dat uw vrouw het niet waardeert als u thuis naakt loopt? Misschien dat het dan toch wel mogelijk is om haar hier langzaam wat aan te laten wennen, bijvoorbeeld door gewoon eens te beginnen met aan- en uitkleden in de slaapkamer i.p.v. de badkamer. Ik bedoel: als je het prettig vindt om bloot te zijn, lijkt het me toch dat je dat in elk geval thuis wilt kunnen doen. Ik doe het zelf niet behalve tijdens zeer spaarzaam saunabezoek, maar moet zeggen dat het zeker wel iets heeft, vooral naakt zwemmen vind ik lekker, dus ik snap best dat mensen het prettig vinden om - vooral ook in eigen huis en tuin - af en toe naakt te kunnen zijn.

Het beste antwoord

Er zijn in Gelderland een aantal plaatsen waar je naakt kunt recreëren, zie de link hieronder.
Verder kun je lekker naar de sauna gaan, of op de website van de Naturistenfederatie kijken wat er nog meer te beleven valt voor naturisten in Gelderland.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien is er een naturistencamping in de buurt en kun je je daar uitleven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik herriner me een meertje midden in Arnhem. Meijnerswijk heet dat geloof ik, waar er bloot gelopen en gezwommen wordt.
Ik weet niet of dat nog bestaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo lang het nog mooi weer is, kun je gezellig recreëren op de naaktstranden van
- Rhederlaag (Arnhem)
- Stroombroek (Doetinchem)
- Bussloo (Apeldoorn)

Je vindt de informatie in de bronnen. Daar staan ook andere gelegenheden, zoals zwembaden, campings, en 'verenigingsterreinen'. Veel plezier!