wat is het vdh.-dieet ? wat houdt het in ? wat mag wel/wat mag niet ?

ik dacht dat ik elk dieet kende... ! dus niet, wat voor dieet is dit en waar komt het vandaan ?

Toegevoegd na 6 uur:
bedankt allemaal en ook voor de verschillende benamingen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.4K

Het beste antwoord

Het zou kunnen zijn:

Het Eet De Helft Dieet.

Komt uit het Frans, waar het is uitgevonden door de Franse chef kok Gerard La Moitie.
Daar heet het dan ook MLM: Mangez La Moitie Dieet.

de bedoeling is dat je precies de helft eet van hetgeen je voorheen at. Je mag alles gewoon blijven eten zoals biefstuk, speklappen, papat, moorkoppen, etc., maar neem inderdaad slechts de helft van wat u gewend was.

http://www.vetvrij.com/mlm-dieet.html

http://www.dietenlijst.nl/dieten/mlm_dieet/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankjewel voor je antwoord! +
inderdaad: het edh-dieet ken ik wel! :) er zijn dus varianten, hahaha, vdh en adh, die twee namen zijn nieuw voor me, oké! maar mlm of mangez la moitié ... dat is de mooiste naam! en het komt echt uit het frans, hoe is het mogelijk.

Andere antwoorden (2)

Ik ken het van mijn schoonvader.
Het is het beroemde 'Vreet-De-Helft' dieet.

In het kort: je eet de helft van wat je normaal eet, en valt daardoor snel af. Zeer effectief en kost niks. Niet voor iedereen vol te houden, en niet voor iedereen geschikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankjewel voor je antwoord! +
Alles de helft dieet

Een heel simpel en oud concept om af te vallen, is het eten van de helft van wat je normaal eet. We noemen het hier het “alles de helft” dieet, door sommigen beter bekend als het VDH-dieet ( het niet zo charmant verwoorde “vreet-de-helft”dieet).

Het dieet kost niets extra’s en is zelfs goedkoper. Je hoeft de helft aan boodschappen te doen. Je eet de helft van wat je normaal zou eten. Het is eenvoudig. Je hoeft geen calorieën te tellen en je hoeft je niet aan ingewikkelde regels te houden. Halveer letterlijk alles wat je normaal zou eten. Deze regel geldt ook voor de tussendoortjes.

Het enige wat je bij dit dieet nodig hebt is: discipline. De eerste dagen zul je een hongergevoel moeten zien te onderdrukken. Je krijgt immers de helft van het aantal calorieën dan wat je lichaam gewend was binnen te krijgen. Het lichaam zal in eerste instantie protesteren. Na een aantal dagen went het lichaam echter aan de beperkte voedselinname. Langzamerhand zul je gaan afvallen.
fremar
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het min-monstertje heeft toegeslagen. Dit antwoord verdient een +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankjewel voor je antwoord! +