Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is qua doorsnede de meest verkochte maat dildo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
22.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beetje laat om nu nog een sinterklaaskado te halen hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kerst komt er ook aan !! ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb even een onderzoekje voor je gedaan. Zie hier het resultaat:

Op Wehkamp.nl is de verkopende dildo de Playhouse Eroflame, een, zoals ze zelf zeggen, indrukwekkende geaderde jongen met een lengte van 18 cm, maar belangrijker is in dit geval de doorsnee, 4 cm.

Gaan we door naar sexwinkelonline.com.
Daar zien we dat de best verkopende dildo de blanke dildo met zuignap (altijd handig) is, met een lengte van liefst 23cm! De doorsnee van deze Mighty muscle dildo is 4.5 cm.

Bij de erotische-webshop doet de 19cm Black Dildo het erg goed. Deze dildo is zelfs uitgerust met balzak!! Deze "stevig gevormde penis" heeft een doorsnee van 4 cm.

Wel, na een intensief onderzoek kunnen we denk ik wel de conclusie trekken dat de meest favoriete dildo's een doorsnee (raar woord eigenlijk....) hebben van 4/4.5 centimeter.

Veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik denk dat je dat moet opzoeken in een sexcataloges en dan kijken bij welke "best verkocht" staat
het namelijk niet echt een onderwerp voor op een verjaardag om het er over te hebben welke diameter dildo je hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Heel persoonlijk iedere vrouw (of man) is anders.
De gemiddelde maat zal rond de 4,5 cm. liggen.
Het merendeel zijn trouwens vibrators die verkocht worden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even in de laatste PABO-catalogus gekeken: ik zie de maat 3,5 cm opvallend veel langs komen. Blijkbaar ligt die maat dan goed in de markt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen in de markt? +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus dan moet er een gat in zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding