Mensen die het achter de ellebogen hebben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad leg mij dat ook eens uit?
Onbeleefdheid. Als mensen niet eens 'dank je wel' kunnen zeggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het niet willen inzien van fouten
Domheid
Gierigheid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schijnheiligheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
achterbaks, clandestien, geniepig, heimelijk, onderduims, slinks, stiekem, vals, verborgen, huichelachtig, leugenachtig, onbetrouwbaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel mensen doen zich belangrijker voor dan ze zijn.
Ik mis vaak oprechtheid en irriteer me dan ook vaak
aan blablabla-verhalen, waar je zo doorheen prikt.

Ik irriteer me ook aan praters die niet kunnen luisteren.
Als je iets vertelt hebben ze het (uiteraard) ook meegemaakt en ze gaan dat dan uitgebreid uitleggen. Irritant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat iemand eerst uitvertellen en kom dan met aanvullingen over je eigen ervaringen. Dat is sympathieker en voegt iets toe aan het gesprek.
Het meest irritante vind ik al mensen alleen maar aan zichzelf denken/zichzelf geweldig vinden(vooral als ze dat niet zijn).
Verder kan ik ook niet tegen mensen die zich overal tegenaan bemoeien, vooral als ze er niets mee te maken hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eigenbelang, zelfzuchtigheid, egotrippers.
echt ik heb liever een chronische leugenaar dan een egotripper.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iritatie:P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen met zendingsdrang en bruinwerkers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen met zendingsdrang willen anderen overtuigen van hun gelijk en bruinwerkers zijn mensen die alles doen om bij hun superieuren in het gevlij te komen en meestal meedogenloos uithalen naar collega's of minderen (het achter de ellebogen hebben) om hoger op te komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een 'bruine arm halen' (wit voetje halen) wordt ook gebezigd, maar ik begeef me op glad ijs om deze termen verder uit te leggen. De moderator van dienst zou dat waarschijnlijk niet in overeenstemming met de goede zeden vinden.
mensen die vaak anderen neerhalen wat er fout is of wat ze niet goed doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen die zich met alles bemoeien en impulsief zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bemoeizuchtigheid, aanstellerij en laksheid.

Verder: golddiggers, doemdenkers, mensen zonder gevoel voor humor / diegenen die het leven te serieus nemen (ze hebben vaak van die rimpels bij hun voorhoofd), opscheppers en racisten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Arrogantie en mensen die anderen omlaag halen om er zelf beter uit de bus te komen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen die liegen, arrogant zijn en niet luisteren naar een ander omdat ze alles beter weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen die onbeschoft zijn, schijnheiligheid en mensen die bij alles negatief zijn en dit ook elke keer moeten laten weten aan anderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik stoor me het meest aan (alle vormen van) onwaarachtigheid en wijsneuzerigheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onverschilligheid en
Mensen die de waarheid in pacht denken te hebben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geïrriteerde, op anderen neerkijkende mensen, vreselijk. Nooit hun eigen fouten toegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen die denken dat ze de enige persoon op de hele wereld zijn, of een groep mensen die denkt dat ze de laatste op de hele planeet is, vind ik bijzonder irritant. Dat zijn van die mensen die een plek midden op een fietspad dé plek vinden om eens lekker te ouwehoeren over dit en dat en zus en zo en hoe of wat... Of van die mensen die in een overvolle winkel een bedrag van tien euro of meer in vijf centen gaan zitten uittellen op de toonbank. Of van die mensen die zo druk zijn met interessant wezen dat ze je zowat ondersteboven lopen, omdat ze niet vóór zich kijken, want waarom zouden ze ook, de anderen gaan toch wel voor hen uit de weg? Van die mensen dus die geen rekening houden met anderen, omdat ze zelf onaantastbaar zijn, in een bubbel leven waar niemand ze kan aanraken en die de wereld naar hun wil plooit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gierigheid in de breedste betekenis, dus niet louter financieël.
Vulgariteit en domheid .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen die hardnekkig elke hint in de richting van een volmondig "NEE" negeren, en je met allerlei chanterende, op je gevoel werkende, argumenten zover weten te krijgen, dat je dan toch eigenlijk geen "nee" kan zeggen zonder onbeschoft, grof of ongevoelig te lijken - en dat gaat van het oppassen op hun bloedjes-van-kinderen tot het alwéér moeten rijden van het voetbalteam ( en het daarbij horende koukleumen langs de zijlijn), tot "gezellig" komen koffie-leuten, terwijl je huis op z'n kop staat, omdat je je er eindelijk toe hebt kunnen zetten de grote schoonmaak aan te pakken. Ik weet niet, hoe het jullie vergaat, maar als ik dan assertief "nee" blijf zeggen, zit ik de rest van de dag met een klote-gevoel, terwijl ik óók een rotgevoel heb als ik, sufgeluld, dan toch maar "ja" zucht........Héél irritant !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen zonder gevoel voor humor en arrogante mensen,daar kan ik niks mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Arrogantie, achterbakse mensen, onbeschoftheid en betweters. Daar kan ik me behoorlijk aan irriteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaloerse mensen die dat ook even uiten.
Mensen met een veel te hoge pet op van zichzelf.
arrogante macho types die denken dat ze alles zijn.
betweters.
Mensen die altijd liegen.
Onbetrouwbare of achterbakse types.
Scheinheilige mensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aan leugenachtige mensen en aan mensen die te laat op een afspraak komen[ vind ik respectloos naar diegene waarmee ze afgesproken hebben]
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mensen die zich verheven voelen boven een ander
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mensen op GV die op een vraag een chagrijnig, vervelend antwoord geven omdat ze de vraag niet goed/leuk/interessant vinden en daarom maar de vraagsteller gaan afkraken. Antwoord dan gewoon niet!