hoelang groeit je haar binnen 10 maanden ong. ?

Ik ben nog niets zo lang geleden naar de kapper geweest voor de punten maar heeft dus net boven mijn schouders geknipt. En had dus haar van bijna in de helft van mijn rug. Het is dan gaan groien (mijn haar groeide dan best snel) het was tot bijna in de helft van mijn rug weer. Maar toen was mijn haar voor de hele helft beschadigd door de krultang en mijn moeder knipte het dan af. Nu is mijn haar gegroeid (wel traag) tot net over mijn schouders. Nu wil ik mijn haar als vroeger terug en heb spijt! En ik wil het eigenlijk lang in een jaar of 10 maanden. Mijn haar begint wat iets sneller te groeien omdat ik mijn haar verzorg. Maar weet iemand nog tips? Bv speciale haarmaskers maken of iets dat in je keuken klaar staat? Liefst geen preuken of die extra haarding ik kan die woord niet uitspreken ;D ik zal je echt bedanken! Groeten c;

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door de zon groeit je haar iets sneller, dus zoveel mogelijk naar buiten gaan als het mooi weer is!

Antwoorden (3)

Per maand groeien hoofdharen 1 tot 1,5 centimeter, dus over 10 maanden ongeveer 10 tot 15 cm.

Toegevoegd na 38 seconden:
http://www.zozitdat.nl/2010/05/18/hoe-snel-groeit-je-haar/

Toegevoegd na 3 minuten:
Zelf een haarmasker maken:

Pureer een avocado, beetje honing en olijfolie erbij, half uurtje laten intrekken en goed uitspoelen.

Toegevoegd na 4 minuten:
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=gezondheid&label=Haarmasker
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Per drie dagen groeit het 1 mm dus dat is per 10 maanden 10 cm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gemiddeld 1.25 cm per maand dus ongeveer 12 cm in 10 maanden
anneliez