Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

vrouwenvraagje:Welke tampons vindt jij het prettigst, en waarom?

Ik heb altijd moeite met tampons dragen: Het irriteert en ik ben altijd bang dat 'ie niet goed is ingebracht.
Ik heb ze nu enkele jaren niet meer gebruikt, maar wil het weer eens proberen.
Wat raadt je me aan, en waarom?
Welke tampon kun je het makkelijkst inbrengen, blijft goed op z'n plaats zitten en irriteert niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
970

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik herken het wel en ben onlangs ook weer begonnen met tampons. Maandverband is ook niet alles.

Ik koop ze bij het Kruidvat, eigen merk ('normal') en ze bevallen eigenlijk prima. En een stuk voordeliger dan de duurdere merken. Goed inbrengen is essentieel, neem daar dan ook rustig de tijd voor. Als je een tampon goed inbrengt, voel je 'm niet en al zeker geen irritatie.

Misschien toch weer eens een poging wagen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ob normaal pro comfort, je hebt nu een nog nieuwere: ob flexia, die hebben een soort laagje waardoor hij niet zo ruw is met inbrengen.en op zijn plaats blijft zitten.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tampon is door zwangerschap alweer 26 weken geleden :D en mis het niet.
ik gebruikte na de bevalling van de 1e o.b. super+ haha jaja het is allemaal wat ruimer.
hierna denk ik dat ik aan de wc rollen ga hahahaha
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruikte altijd Tampax die met die inbrenghuls
was eerst even prutsen om de handigheid te krijgen vasthouden en duwen tegen t hulsje, maar prettig hoef je niet helemaal met je vinger door te duwen!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding