Uhh....Uhh....is dit een gebrek aan woorden?

Het valt mij op dat steeds meer Bekende Nederlanders het woord....Uhh...Uhh....gebruiken.
Is dat een gebrek aan woorden of gebruiken ze deze (pauze) om na te denken over het antwoord?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Onbekende Nederlanders doen dit ook hoor. Het is waarschijlijk het zoeken naar woorden,als antwoord op een onverwachte vraag! Zijn de vragen van te voren doorgenomen,dan zal het antwoord waarschijnlikj wat vlotter en zonder haperingen komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik denk dat hij dat gebruikt om na te denken over een antwoord. Een politicus moet ontzettend goed letten op wat hij/zij zegt. Alles wat hij voor de media zegt kan hij op worden afgerekend niet alleen in de kamer maar door de journalistiek en het volk. Kortom je moet op je woorden letten en het zo verwoorden dat niemand er aanstoot aan neemt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar ik neem aanstoot aan dat ge-uhh....vindt het vreselijk irriterend...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahaha is het ook. Maar ik bedoel met aanstoot nemen dat hij iets zegt wat hij maar beter niet had kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Dat stopwoordengedrag is list en bedrog... Het is of een leugen ingeslikt of een ontwijken van de waarheid...

Iedereen die Uhh... Uhh... zegt in een verantwoordingsgesprek is een bedrieger...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nogal kort door de bocht.
Het is om na te denken, en om de juiste woorden te kiezen. Net zo iets eh... e.d.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mee eens, denkpauze
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Muts52;

Je geeft hetantwoord zelf al; niemand gebruikt immers pauzes of 'uhh....uhh...'s' omdat dat zo lekker veel aan de conversatie bijdraagt. Gewoon tijd winnen en naar woorden zoeken dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan zijn dat het is om na te denken maar volgens mij heeft het ook te maken met dan niet onderbroken kunnen worden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Te weinig media training gehad.!