Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom heb ik last van mijn ader in mijn dijbeen?

Door één van de aderen in mijn linker dijbeen voel ik letter het bloed doorlopen naar beneden en dit is een vervelend gevoel, je kan het best vergelijken met als je bijvoorbeeld mij de McDonald's een colaatje drinkt en die bijna leeg is en het laatste stukje opslurpt, precies dat gevoel heb ik in mijn been. en als dat gebeurd zie ik ook letterlijk dat specifieke deel bewegen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
777

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is dit een overbelasting van een spier,dat zie je dan bewegen.Ik heb dit zelf in mijn arm,als ik in de tuin gewerkt heb,zie je mijn spieren gewoon bewegen.
mijn dokter gaf het advies om er een koud kompres op te doen,en inderdaad het was over.Maar maak jij je zorgen gewoon even naar de h.a.
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

naar de dokter gaan. Wij kunnen van alles zeggen, maar misschien maken we je er bang mee. De dokter heeft er meer verstand van en kan dus beter helpen
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding