Wat gebeurt er als je een tattoo hebt op je arm en je schraapt je arm heel hard aan de muur?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dan krijg je een schaafwond en na genezing zie je daar niets meer van, net als bij je huid zonder tattoo. Pas als je echt een wond hebt in de huid waar de tattoo zit waar je normaal ook een litteken van zou krijgen zie je dat bij je tattoo.

Toegevoegd na 36 seconden:
Je ziet na de genezing van die schaafwond niets meer van de wond, wel natuurlijk je hele tattoo nog ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
Overigens zijn er schaafwonden die wel littekens achterlaten maar dat krijg je niet voor elkaar met een beetje schrapen langs de muur. Daar moet je echt wel met een motor zonder beschermende kleding over het asfalt glijden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yep!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja.
Veel mensen realiseren zich blijkbaar niet dat een tattoo
iets meer is dan een oppervlakkige tekening op je huid.
En een tattoo zit natuurlijk zo diep onder de huid dat er ook niks aan het kunstwerk zelf gebeurt. Of je moet al hele vreemde muren hebben :)