Waarom vergeet ik wat ik heb gezegd vlak voor het slapen gaan en s'nachts als ik tussendoor wakker word?

Dagelijks bel ik met een vriendin voordat ik ga slapen. In de ochtend en in de loop vd dag kan ik de moeilijk herinneren. Waardoor komt dit?

Overigens vergeet ik verder bijna nooit iets.

11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Omdat je dan waarschijnlijk moe bent, en dan half ligt te slapen. Dan vergeet je sneller dingen