Hoe wordt ik soepeler?

Ik lijk nu als ik dans bijv. wel een plank, hoe wordt soepeler door wat voor oefeningen?

Toegevoegd na 46 seconden:
Ik lijk nu als ik dans bijv. wel een plank, hoe word ik soepeler door wat voor oefeningen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

door te hoepelen worden je heupen in ieder geval soepeler.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sommige mensen hoepelen ook heel stroef:P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oefenen, oefenen en blijven oefenen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.fitnesshoelahoep.com/ voor tips!
Yoga kan hier goed bij helpen.
Dit kun je makkelijk thuis doen, zorg gewoon dat je zo'n mat hebt (te koop bij sportwinkels of online).
Zoek op Youtube naar Yoga for beginners, of een app als je een smartphone hebt.
Met elke dag 10-15 minuten merk je al verschil na een tijdje.

En elke ochtend en avond even 5 minuten rekken en strekken.
Ritsuka