Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het verstandig om met slippers buiten te lopen als het 30-35+ graden is want ik zie heel veel mensen dat doen verbranden je voeten dan niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Voeten kunnen inderdaad wel verbranden (heb ik zelf ooit gehad na een dagje strand; ik kreeg zulke rare dikke voeten dat ik toen alleen nog slippers aan kon ;-) ).

Als je snel verbrand, is het dus verstandig ze goed in te smeren als je met slippers, open schoenen, blote voeten etc... in de zon gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is maar wat je prettiger vindt. Of je loopt met dichte schoenen en krijgt zweetvoeten en misschien wel blaren of andere pijntjes, óf je loopt met slippers en je loopt kans dat je voeten verbranden. Die mensen kunnen het beste hun voeten goed insmeren, anders verbranden je voeten inderdaad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Net als met een bikini of zwembroek: insmeren dus. Je voeten zijn nog niet gewend aan de zon. Na een poosje worden die ook bruin en hoef je je niet meer in te smeren als je kort buiten bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Net als de rest van je lichaam insmeren, dan kan het geen kwaad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding