wanneer volgen wij andere landen als Canada en Italie die allang een stop hebben gezet op de masten en de opvoering van de pulsen?

hoogfrequente straling (zendmasten, dect telefoons etc..) berokkenen schade aan onze DNA, niet alleen bij mensen die snel straling 'voelen'. Het is een langzaam proces, maar helaas, de straling van de vele zendmasten, zelfs op de daken van particulieren, beinvloeden ons, onze dieren en onze natuur negatief. De overheid en telecombedrijven spreken dit tegen omdat zij er dik geld aan verdienen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is complotdenken. Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs. De overheid en telecombedrijven doen hier niets mee, omdat ze dan wel met elk wild idee mee kunnen doen.