Als massa elkaar aantrekt, waarom voel ik me dan toch meer aangetrokken tot de wat slankere types van het vrouwelijke geslacht?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke vraag! +

Het beste antwoord

Omdat de zwaartekracht bij de relatief kleine gewichten van de wat corpulente dames te weinig is om de middelpunt vliedende kracht van jouw aversie te compenseren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Dan kom je er makkelijker mee weg... Suniram...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
om de ene aantrekkingskracht de andere niet is. Je zegt het zelf al in je vraag, je voelt je meer aangetrokken, het is een emotioneel iets dat komt vanuit jezelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is omdat de context van je semantiek wisselt binnen dezelfde zin. Maar wees blij: als massa elkaar niet aan zou trekken, lag je nu onderop een stapel dikke dames!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je massa genoeg voor 2 personen en hoeft et (niet veel) bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zijn de magnetische polen. Jij bent een negatieve pool en de dikkere dames ook. en positief trekt alleen negatief aan en andersom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Andersom ook? Dat is goed om te weten:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'k vind jou anders helemaal niet negatief hoor,maar volslanke dames anderzijds wel weer positief! Ik kom er niet meer uit,ik ga maar eten,wordt ik misschien iets wijzer van.
Dat is biologisch bepaald.
Slank wordt geassocieerd met gezond. Instinctief trekt de mens naar een partner die associaties geeft met gezond (en dus vruchtbaar) zijn.
Ons instinct richt zich in eerste instantie op potentiële voortplantingspartners voor het nageslacht, daarna komt de ratio pas om de hoek...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is weer een samenspel van krachten. Men weet van zwaartekracht dat deze heel zwak is. Andere in het spel zijnde krachten zullen de overwicht hebben.

Overigens, er is niks mis met een corpulente jonge dame...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is ook zoiets als persoonlijke voorkeur....