Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voel je als je een wrat krijgt en hoe lang duurt het voordat er echt een wrat zit?

Ik ben net terug van vakantie. Niet in alle hotels waar we waren hadden de schoonmakers een idee van wat er allemaal schoongemaakt moet worden, getuige de stofbalen die her en der op de vloer lagen.
Nu loop ik nogal graag op blote voeten.
Sinds heel kort voel ik een soortement van tinteling op één plek onder mijn voet. Ik heb nog nooit een wrat gehad, dus vraag me af wat je voelt voordat een wrat er is en hoe lang het duurt voordat het echt een wrat is.

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Hee, welkom terug! Had geen idee dat die weken al voorbij waren. De tijd vliegt toch...
Heb je het verder wel naar je zin gehad?
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ja, had zelf ook niet het idee dat 32 dagen zo snel voorbij konden zijn.
Heb het echt super naar mijn zin gehad. Zou zo weer terug willen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Een wrat die voel je niet opkomen. Je kunt het zien als de groei van cellen, dat voel je ook niet. Hoe groot een wrat gaat worden kun je ook van te voren niet weten, je hebt kleine en grotere wratten. Het is een virus en het is besmettelijk. Er zijn wel 100 soorten en omdat het een virus is moet je er niet aan zitten want dan kan het zich verpreiden. Je kunt de wrat laten aanstippen bij de huisarts, vaak is het met een paar weken verdwenen.
Misschien heeft de tinteling te maken met een voetschimmel. Ook dit is besmettelijk, door de slechte schoonmaak heb je het zo opgelopen. Kijk eens op de link of je klachten overeen komen. Beterschap ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De wratjes die ik heb gehad voelde ik niet groeien ofzo; ze zaten er ineens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Zou de eerste tekenen van een likdoorn kunnen wezen.
Wratten voel je niet aankomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Een wrat ontstaat uit een wratvirus en daar voel je niets van, meteen als je geïnfecteerd bent, hen je een wrat, maar die is minuscuul klein, alleen als die na weken en weken groot genoeg is om in de weg te zitten valt zijn aanwezigheid op... En dat kan pijnlijk zijn en blijven... Wachten tot je resistent bent voor wratten is een keuze, maar ook het weg"branden" met kou is een goede optie... Je je krijgt een brandblaar van aanstippen... Blaren ontstaan in de huid door sterkt onttrekking van celvocht...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing