Ik heb net een tampon ingedaan en na 5 minuten lekte er meteen bloed langs , hoe kan dit ?

De tampon zit voor de rest prima. Ik heb sowieso de laatste dagen een beetje raar en onregelmatig ( ene keer heel veel , andere keer niks ) bloedverlies, kan dit komen doordat ik net een maand aan de pil ben ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.9K
Ritsuka
11 jaar geleden
Ja, kan door de pil komen, je lichaam moet er aan wennen.

Antwoorden (2)

Dit kan komen doordat er een klonter bloed vrij komt en dan houdt de tampon het niet meer.
dikkere tampon voor zwaardere menstruatie gebruiken dan heb je er geen last meer van.
11 jaar geleden
Dan zat je tampon niet goed. Zelfs met een te kleine tampon voor jouw bloedverlies (wat mijn voorganger bedoelt) zal het langer duren dan vijf minuten voor je doorlekt