Littekens kun je weglaseren volgens mij..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Littekens kan je gemakkelijk vervagen en verwijderen. Hoe recenter het litteken, hoe gemakkelijker het zal verdwijnen. Ook oude littekens kunnen vervagen en uiteindelijk verdwijnen, al moet je hier wel minimum één jaar geduld voor hebben. Wij leggen je uit welke crèmes, technieken en voedingssupplementen je hiervoor moet gebruiken.

Voor alle mogelijkheden lees verder in link:

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/23061-littekens-vervagen-en-verwijderen.html
fremar
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap niet goed hoe jouw site het kan hebben over verwijderen van littekens.... als een litteken weggaat zou dat vanzelf ook wel gaan en ik denk dat ze het toch meer over vervagen hebben want littekens zijn littekens die verwijder je niet zo maar.
Je kunt een litteken weg laten laseren, kijk maar eens op onderstaande site.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga eens naar een huidarts, die kan je vast helpen, grote littekens zijn meestal niet helemaal te verwijderen, maar bij de kleinere, oppervlakkige littekens kan een goed resultaat geboekt worden, dmv laserbehandeling of een chemische peeling.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet toevallig als je ouder bent dan 18 kan je een operatie er voor latendoen en het weg halen. maar een zn oma typje is om er olie met zand erop te smeren en dan in de zon gaan liggen waardoor je het minder goed ziet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zolang het een klein schoonheidsfoutje is, is dat niet erg, maar als je litteken je echt stoort kun je naar de schoonheidsspecialiste gaan of voor een chirurgische ingreep kiezen ( wat ik denk dat het niet noodzakelijk is!)
je kunt ook in de winkel verschillende verbanden en pleisters kopen die de littekens verminderen.
Hoewel er verschillende methodes bestaan om littekens te minimaliseren, kan een litteken nooit helemaal verdwijnen. Geen enkele techniek, hoe revolutionair of magisch ook, kan de huid terug tot haar oorspronkelijke, ongehavende staat brengen.
Bovendien is elk litteken uniek en is steeds een specifieke aanpak vereist.