Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een van mijn lenzen is gescheurd,er zit nu een stukje len in mijn oog wat eer niet uit gaat, wat moet ik nu doen?

None

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom worden dergelijke vragen nog toegestaan? Antwoord is altijd: huisarts
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat denk je zelf?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Inderdaad Niels1411

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als je het er zelf niet uit krijgt, ga dan niet lopen rommelen. Ga even langs de huisarts. Die krijgt het er wel uit.
(Lees meer...)
bamibal
11 jaar geleden
Het meest verstandige om te doen is naar de huisarts en niet zelf gaan rommelen of hij moet er vanzelf uitvallen maar daar zou ik niet te lang mee wachten sterkte hoop dat ie der gauw uit is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er is maar heel weinig voor nodig om iets beschadigen in je oog, en als je met huis/tuin/keuken middeltjes/apparaten gaat vissen naar een stukje lens, dat zou niet slim zijn...

hup, naar de spoedeisende hulp !wees verstandig ga zo snel mogelijk daarheen waar ze je met de juiste apparatuur kunnen helpen !

Toegevoegd na 1 minuut:
nog beter is naar het oogziekenhuis, indien mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd, geen huisarts maar een EHBO-post. +
Nooit met een voorwerp of iets dergelijks in je oog gaan vroeten. Ook niet met je nagels of vingers proberen. In principe komt hij er vanzelf weer uit. Tranen en knipperen, de lens zelf is te zacht om iets te beschadigen. Je hoeft ook niet bang te zijn dat hij achter je oog komt of iets dergelijks, dat is niet mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding