Heeft iemand ervaring met een elektrische step?

Een elektrische step of scooter met een zadel. Dus de onderkant is als een step, alleen er staat een zadel op. Mijn oude moeder heeft haar oog hier op laten vallen, is het geschikt voor ouderen? Zie: https://easy2order.nl/nl/kinderen/step-scooters/raycool-electric-scooter-rdw-black-elektrische-step.html?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_cam

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Nee, ik heb geen ervaring met electrische steps.

Maar wel met een moeder die op oudere leeftijd een ander en nieuw voertuig wil aanschaffen. Mijn moeder wilde zo'n scootmobiel. Wij adviseerde haar er één te huren om het uit te proberen.
Ze kocht er toch een (hadden we kunnen weten ;-)) en na enkele scootmobielrijlessen en nog wat oefendagen stond hij in de schuur want ze kon er niet op weg, ze was bang.

Dus, de moraal van dit verhaal is: ;-))
Kijk eens of je moeder er eerst één kan huren om uit te proberen, want ruim 400 euro in de schuur laten liggen is ook jammer.

Succes :-)
Kristal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eerst huren, goed idee. Kijken of dat kan in de Achterhoek! Thanks.

Andere antwoorden (2)

Nee. Deze dingen worden niet verzekerd dus zijn ze verboden in Nederland.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij een bedrijfsfeestje heb ik op een elektrische step gezeten en ik vond het super. Zelf ben ik niet zo vast ter been en soepel, maar met het berijden van deze step, had ik geen enkel probleem. Het feestje werd georganiseerd door SOS-events (Gelderland) , misschien zou jou moeder het bij hen eens uit kunnen proberen. Je kunt het wellicht proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank, goed te weten dat het een handig ding is. Ik ga eens kijken bij hun site.