Door zowel op jouw psychische, fysische als emotionele hygiëne te letten.

Hiermee bedoel ik dat je over héél de lijn jezelf en anderen op een spontane Liefdevolle manier benadert.
Een oprechte Liefde voor het Leven in het algemeen koesteren dus.

Hierdoor ga je automatisch extra zorg besteden aan jouw lichamelijke verzorging of hygiëne.
Hierdoor ga ja automatisch constructief denken over jezelf en anderen.
Hierdoor ga ja automatisch constructief praten over jezelf en anderen.
Hierdoor ga je automatisch een soort uitstraling krijgen die men ook wel charisma noemt en dát is hetgeen een mens het meest begerenswaardige maakt.
Dát is wat eender welke mens op eender welke leeftijd een begerenswaardig sex-apael en/of een sexuele aantrekkelijkheid bezorgt.

Glimlachen is de meest eenvoudige manier om het meest begeerd in jezelf en anderen aan te wakkeren. De hormonen die daardoor geactiveerd worden veranderen zowel de innerlijke als de uiterlijke mens op een wijze die door iedereen als bevredigend wordt ervaren.

Veel Glimlachen dus, naar jezelf in de spiegel, naar anderen en naar alles wat jouw aandacht trekt.

Liefs, Succes en een Mega Big Smile van me
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je bent sexueel aantrekkelijk voor iemand of je bent het niet. Aantrekkelijkheid word beinvloed door onder andere lichaamsgeur. Dus wie weet kan je gebruik maken van een parfum/deo/zeep die zowel mannen als vrouwen aantrekkelijk vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door jezelf te zijn, te geloven in jezelf en niet overdreven of gemaakt te doen. Natuurlijk gedrag is het meest aantrekkelijk, voor beide sexen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bewust worden van je eigen sexualiteit naar beide sexen. Als jij sexueel zelfverzekerd bent, dus weet wat je kan geven en wat je wilt ontvangen. Straal je dat ook uit. En dat is aantrekkelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Sexe/Sex" in zowel het Frans als Engels gewoon 'geslacht'. En geslacht is OF mannelijk OF vrouwelijk, sinds wij als diersoort tweeslachtig zijn. Al deze woorden wijzen ernaar dat je vraag dus eigenlijk niet kan.

Ik denk dat je 'aantrekkelijk' verward met 'sexueel'. Een (geslachtsrijp) vrouwtje onderzoekt onbewust of ze wel door die man bevrucht wil worden, en omgekeerd probeert een geslachtsrijp mannetje nageslacht te bekomen bij een gezond (geslachtsrijp) vrouwtje.

Dus de zintuigen spelen daarin mee: geur (veel belangrijker dan totnogtoe werd aangenomen en zelfs de pil van de vrouw bedriegt dus enigszins de keuze van de man), gezicht, gehoor, tast, smaak).

Dit zit niet per ongeluk allemaal hoofdzakelijk in ons hoofd, want daar zit de bediening van ons lichaam.

Omdat we nu eenmaal in een tijd zitten waarin we niet zo bedreigd zijn, gedragen we ons meer en meer als bonobo's, en is er veel meer ruimte voor biseksualiteit dan vroeger.

Maar dan vereng je zelfs de seksualiteit tot genot, aantrekkelijkheid en prikkelbaarheid van onze voortplantingsorganen en heb je het over Freudiaanse driften (waar niets mis mee is).

Dit dierlijke staat dan wel fel in contrast met onze meer intellectuele verlangens om voor één iemand de belangrijkste te zijn en dat vergt dan dat je je opoffert aan die persoon (met wat geluk doet die andere persoon dan ook voor jou) en dat je die relatie boven je eigen belang gaat zetten.

Dat is dan niet op korte termijn aantrekkelijk, maar op lange termijn aantrekkelijk.

Een absurd gevolg hiervan is, dat als je blijk geeft van zo'n stabiliteit in een vaste relatie, je plots heel aantrekkelijk wordt voor vele anderen. Als je dan echter vreemd gaat, zul je ook ontdekken, dat je net die aantrekkelijkheid weer opgeeft, en dat je eigenlijk voor gelijk wie aantrekkelijk kunt zijn, maar als je je partner loslaat, moet je ook toestaan dat jouw toekomstige partners jou ook telkenmale loslaten.

Dat is zelden iets wat mensen willen, als ze hun dierlijke ik willen overstijgen, maar dat vergt veel discipline en nadenken en bewustzijn en zelfbeheersing.

Een vrouw is seksueel aantrekkelijk door mooie vruchtbaarheid uit te stralen met haar rondingen en vochtige openingen, zo veel mogelijk gecamoufleerd om extra uitdagend te blijven.

Een man is seksueel aantrekkelijk als hij kracht en standvastigheid uitstraalt en de idee wekt dat hij zaadcellen heeft met een maximale kans op een sterk nageslacht die hij diep in de vrouw kan 'planten'.