wat kost het om een kind van 17 jaar per maand, aan eten, water, enzo. (behalve kleren)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij het NIBUD kun je de Geldwijzer Kinderen bestellen. Daarin staan alle kosten voor kinderen van 0 tot 18 jaar uitgewerkt.

Verder verschilt het natuurlijk per situatie: als je in een duur huis woont, luxe boodschappen doet, merkkleding draagt, dure clubjes bezoekt, veel kado's krijgt, en een duur telefoonabo krijgt van je ouders, ben je een stuk duurder dan wanneer je in een goedkope woning woont, je boodschappen doet bij de Aldi, je weinig om kleding geeft, je niet vaak verwend wordt en een prepaid simkaartje hebt dat je zelf moet betalen.