Ik last gehad van steken in onderbuik. Daarna seks gehad waarna bloed vrijkwam,wat zich volgende dag herhaalde.Wat nu?

Eerst steken onderbuik, toen seks waarna bloed vrijkwam. Hield na +- 15 uur op. Volgende dag weer bloed na seks dat paar uur bleef. De dag erna bloedverlies zonder seks te hebben gehad. Ik slik de pil en ik had net weer één week pil erop zitten toen dit gebeurde.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn (de pil is niet honderd procent veilig) of een poliep in de baarmoeder. Ga als de donder naar je huisarts.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb hetzelfde gehad en werd met spoed geopereerd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Menstruatie, of misschien inderdaad buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Als dit aanhoud zou ik langs de dokter gaan, want een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is gevaarlijk.

Maar dit blijft natuurlijk speculeren, ik zou even naar de dokter gaan.