tussen 0.3 (eens per drie dagen) en twee of drie keer per dag zou je normaal kunnen noemen.
Als het spul er verder normaal uitziet...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is persoonlijk en daardoor verschillend.
bij de een is een keer per dag normaal, de ander een keer per twee of drie dagen en een derde eet ook meer en gaat zeker 2 keer per dag voor een grote boodschap.

Toegevoegd na 2 minuten:
de ene mens is 'regelmatiger' dan de andere. ik kende iemand die iedere ochtend om half tien naar de wc ging... terwijl andere mensen variëren in uren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een normale stoelgang is een regelmatige stoelgang. Sommige mensen hoeven 1x per dag, anderen 2 tot 3x. Als je de ene dag niet hoeft, een dag later 3x en de dag daarop 1x, dat is niet normaal. Regelmaat is de key-word.