Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Je kans om zwanger te worden zonder anticonceptie is vrijwel 0 als je 12 maanden niet hebt gemenstrueerd.
Als toevoeging: als je na bijvoorbeeld 5 maanden geen menstruatie toe hebben gehad toch weer gaat vloeien, ook al is het nauwelijks wat, dan begint de telling van 12 maanden opnieuw.
Je weet dus echt pas na 12 maanden niet menstrueren, wanneer je laatste keer was.
Advies: schrijf iedere keer op wanneer je menstrueert, dan kan je niet in de problemen komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je een jaar niet meer ongesteld bent geweest,
kun je aanemen dat je onvruchtbaar bent,
was mij eens verteld...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt direct stoppen,maar je moet dan wel een ander voorbehoedsmiddel gebruiken.
Heb je een jaar geen menstruatie gehad,dan ben je volop in de overgang en kan je het voorbehoedsmiddel achterwege laten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je 1 jaar geen menstruatie hebt gehad ben je in de menopauze,de overgang is de periode dat de menstruaties erg wisselend worden,dan snel en/of hevig op elkaar volgende dan weer wat langere periode ertussen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik weet het,maar het is voor mij één pot nat allemaal.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding