mijn dochtertje van 1.5 jaar heefd na de eerste inenting koorts gehad van 39,5 is het verstandig om haar de tweede prik wel te geven

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Van een griepprik kun je geen griep krijgen, de koorts is vaak alleen maar een reactie van het lichaam om antistoffen aan te maken. Vooal jonge kinderen hebben dit vaak. Omdat je kindje de eerste prik al heeft gehad zal het naar verwachting niet meer zo heftig op de tweede prik reageren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maak het af please...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, wanneer ze griep krijgt zijn de gevolgen (hoge koorts, hoesten, overgeven, week ziek) een stuk ernstige dan een dagje griep.

Dus absoluut doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker, anders krijgt ze straks misschien wel een week griep!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen paniek, maar raadpleeg gewoon je huisarts.