Normaal gesproken wordt in iemands jeugd ontdekt waar hij of zij goed in is, en vervolgens geven de schoolvakken die de persoon leuk vindt om te leren aanwijzingen in welke richting gezocht kan worden naar een beroep.
Je kunt dus niet zeggen dat je op een gegeven moment ergens ontdekt wat je talenten zijn. Je leert ze in de loop van je leven vanzelf kennen. De een wat eerder dan de ander. Ben je er al laat mee, dan is aan te bevelen proeflessen in diverse hobbysoorten te nemen. Om zo te zien wat jou wel wat lijkt.
Amadea