werkt roesje (dormicum)wel als je regelmatig al valium gebruikt?

Ik moet een endoscopie van maag en twaalfvingerige darm ondergaan en in het verleden heb ik dit onderzoek ook gehad en vond dit een traumatische ervaring.
Nu heb ik om een roesje gevraagd maar ik gebruik regelmatig diazepam en temazepam en daar merk ik ook niet veel meer van,heb hogere doseringen nodig.
Het roesje is met dormicum via infuus maar behoort ook tot de benzo's als diazepam.
Zal dit dan nog wel goed werken bij het onderzoek,ben erg bang dat het bij mij niks doet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (2)

De enige die jou daar het enige antw op kan geven is je huisarts aan de hand van je medische dossier en geschiedenis. Ik zou zeker met medicijnen die op -pam eindigen niet gaan experimenteren op een site als dit omdat je de nodige wannabe artsen tegenkomt, die een aflevering teveel hebben gezien van medisch centrum west en dr Oz...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je bent me voor!!! :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb gecheat. heb mn pinky toes gebruikt :)
als het goed is word een roesje uitgevoerd door een anesthesist of iemand anders die hier goed voor opgeleid is.
geef je angsten van te voren aan dan zullen ze hier rekening mee houden.

ze kunnen een roesje zwaarder maken en kunnen aan al jouw lichaamsfuncties zien of het goed met je gaat en of de roes bijgesteld moet worden.
dit is de taak van de anesthesist en hij doet niet anders, dus zou me niet te bezorgd maken.
heel veel succes gewenst!!