Hoe kan ik reclamespotjes in spreken en waar?

Ik wil graag stemmen in spreken maar ui weet niet hoe ik in zo'n business kom waar kan ik in spreken en hoe kom ik bij zoiets ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan je inschrijven bij een stemmenbureau, dat is net zoiets als een casting bureau maar dan speciaal voor stemmen.
Let wel op dat je niet gaat betalen voor inschrijving, proffesionele bureau's vragen voor inschrijving geen geld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet een eigen website op, introduceer jezelf en laat wat van je horen! Kijk eens op www.topvoice.nl of www.jeroenkeers.nl