Hoe kan ik voorkomen dat ik steeds alles maar dan ook echt alles laat vallen?

Ik laat het afgelopen jaar echt alles vallen, altijd, dan heb ik een pen vast en die laat ik dan zonder reden gewoon los, ik denk er niets bij. Tegenwoordig raap ik het meestal ook niet meer op, dan kan ik het tenminste niet nog een keer laten vallen. Bij een pen is het nog niet zo erg, maar bij breekbare dingen is het wel heel erg vervelend.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga eens langs je huisarts. Want alles laten vallen kan op stoornissen in de hersenen of in je spieren wijzen. Een keer iets laten vallen gebeurt iedereen wel eens, maar als je echt heel vaak iets laat vallen en je dat voorheen niet deed (uit jouw vraag maak ik op dat je het voor een jaar geleden nog niet deed), kun je het maar beter zo snel mogelijk laten onderzoeken wat de oorzaak is!

Het beste antwoord

concentratie, vermoeidheidsklachten? kijk even of je het ook hebt als je uitgerust bent. En probeer je te focussen op wat je doet. Als je het dan nog steeds laat vallen, ga dan even naar de huisarts. Misschien herkent die het wel...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan beter even naar de dokter toe. En ff na laten kijken..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wellicht spontane bewegingen van de spieren? Als ik jou was zou ik inderdaad even naar de dokter gaan, voor hetzelfde geld laat je iets kostbaars vallen.. Zelf heb ik het ook wel eens gehad, komt gelukkig bij mij niet zo vaak voor.