Kindermaten zijn gelijk aan de lengte, nou bestaat 133 niet maar de eerst volgende maar is dan 140. Maat van de schoenen is niet aan te geven zonder de voeten te meten.

Toegevoegd na 2 minuten:
134 is ook een maat trouwens, maar dat zou ik niet doen, is hij zo uitgegroeid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Perfect antwoord!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zal inderdaad 134 of 140 zijn, ligt ook aan het merk en model. +

Andere antwoorden (2)

Ongeveer tussen de maten 33 en 38. Maar zelfs dit kan ooit afwijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Schoenmaten

Leeftijd - jongen - meisje

Maat 28

Maat 29

Maat 30

Maat 31

Maat 33

Maat 34,5

Maat 34

Maat 35

Maat 37

Maat 36

Maat 37,5

Maat 38,5

Computoon
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helemaal onzin dit, waar haal je dit nu weer vandaan? Ik ken 12 jarigen met maat 44 en 12 jarigen met maat 36!