Heeft er iemand ervaringen met Zhen Youmei afslankpillen ?

zo ja zijn ze betrouwbaar ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer dan alli van de apotheek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
idd, niet zomaar pillen gaan nemen!
iets van de apotheek is meestal betroubaar(der)

Het beste antwoord

Ik heb er geen ervaring mee maar ik kan je zo vertellen dat ze niet werken en niet betrouwbaar zijn. Als ze zouden werken, gebruikte iedereen ze. In sommige van die pillen zitten spullen die je niet zomaar moet gebruiken.
En afvallen is nog altijd een kwestie van: gezond en voldoende eten, en gezond en voldoende eten.

Toegevoegd na 1 uur:
Dat laatste moest zijn: en gezond en voldoende bewegen.
Het is laat ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hippo bewegen gaat niet nu met die kinkhoest waar ik aan lijdt !
Ben al zo benauwd .. any tips voor me ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat geloof ik direct, dat bewegen nu lastig is. Je moet eerst herstellen, en die hoest kan dan nog lang blijven hangen.
Luister naar je lijf, ga zolang je ziek bent zeker geen rotzooi slikken of eisen dat je afvalt. Eerst herstellen en dan rustig aan opbouwen naar meer bewegen.

Andere antwoorden (1)

Niet aan pillen beginnen! Afslanken moet je zelf doen of met hulp van een deskundige, immers hierbij wordt je eetpatroon/gedrag veranderd en zul je na verloop van resultaat zien. Bij pillen is het bijna altijd dat als je er mee stopt, je gewoon weer aan zult komen. Je eetpatroon is immers gelijk gebleven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je valt echt niet af van zulke pillen hoor. Dus het kost je geld, het levert je frustratie op, je bereikt er niks mee en met wat pech loopt je gezondheid gevaar.