Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

plotse pijn links onder in de rug, op één speciale plaats en de dokter noch het ziekenhuis vinden iets: wat kan dat zijn?

mijn dochter heeft sinds gisteren pijn links onder in haar rug op één specifieke plaats. naar de dokter, die haar onderzoekt en zegt dat ze naar het ziekenhuis moet als het niet betert.
gisterenavond lag ze nog te kreunen, dus wij naar het ziekenhuis. daar hebben ze allerlei onderzoeken gedaan maar niets gevonden. dezelfde mededeling :als het niet over gaat, kom dan terug.
Iemand vergelijkbare ervaringen of dergelijke? wat zou dit kunnen zijn?

11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als zelfs de dokter en het ziekenhuis niet weet, is het voor ons moeilijk om aan te geven wat het ZOU kunnen zijn.

Maar het zou bv haar darm kunnen zijn, of haar nier (niersteen?), maar grote kans dat het gewoon een pijnlijke of verrekte spier is.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
ikzelf heb er ook al een tijdje last van en bij het ademen nog meer . heb platen laten nemen en lijkt de longen te zijn die lichtjes ontstoken zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de dokter en het ziekenhuis weten het niet? Hoe moeten wij het dan weten? Jullie gaan wel snel naar het ziekenhuis, moet ik zeggen... Ik zou nu een warmte kussen op de pijnlijke plek houden, door de warmte trekt misschien wat van de pijn weg. Als het nog een paar dagen aanhoudt, zou ik inderdaad terug gaan naar het ziekenhuis
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding