De noodzaak mag je zelf bepalen. Na je eerste prik ben je minimaal beschermd. En als je de tweede neemt optimaal. Maximale bescherming wordt niet gegarandeerd. En bij twijfel: "Vraag het je huisarts!"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Als je volledig beschermd wil zijn moet je de tweede prik halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na de eerste prik ben je voor 40% beschermd, na de teede voor 70%... Dus is 30% verstandiger....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die eerste was al niet nodig dus ik zie het nut van die tweede ook niet in.
maar als je die weg bent ingeslagen ga hem dan tot het einde en haal die tweede prik ook maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
net zoals riemen in je auto ook niet nodig zijn.... tot je ergens opknalt natuurlijk,
maar die kans is maar klein, statistisch gezien, dus:
GAS
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Appels met peren vergelijken?
Ik heb zelf de MG gehad, het is inderdaad vervelend, niet meer. Je kunt meedoen aan de mediahype of niet, aan ieder de keus. Maar als je mijn mening vraagt, en dat gebeurd hier, dan zeg ik, onzin.
je heb de eerste gehaald neem ik aan? maak nou de kuur af zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toevallig hoorde ik vandaag aan de radio dat een ziekenhuis (welke weet ik niet )het eigen personeel ook maar een keer de griepprik geeft,de tweede vonden ze niet nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb vandaag de tweede griepprik wel gehaald. Na de eerste prik ben je voor zo'n 30% beschermd, na de tweede minimaal 70%. Dus ik zou zeggen gewoon halen, waarom zou je 't niet doen? Noodzakelijk is het niet, jij bepaald zelf of je het nodig vind of niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie A zegt moet (kan) ook B zeggen.
De optimale bescherming wordt bereikt na de tweede injectie.