Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vanaf maandagavond heb ik een rode plek op mijn buik. Wie weet (a.d.h.v. de foto) wat het zou kunnen zijn?

Het is 's nachts gebeurd denk ik, want ik werd er 's morgens mee wakker.
De eerste dagen leken het blaasjes en jeukte het heel erg. Vanaf gister lijkt het wel of er zwarte puntjes in zitten. De jeuk is weg. Nu vroeg ik mij af of ik geprikt zou kunnen zijn door een beest ofzo? Of zou het wat anders zijn...?

Natuurlijk kan ik ook langs een huisarts, maar die heeft mij geadviseerd om het even aan te kijken. Ik ben gewoon nieuwsgierig wat het kan zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Gezien de donkere puntjes lijkt het inderdaad op insectenbeten. Vlooienbeten zou kunnen, al is de kans denk ik klein dat dat 's-nachts gebeurt, helemaal als je geen huisdieren hebt. Misschien zijn het bedwantsen geweest. Die slaan meestal wel hun slag 's nachts. Maar het is ook best mogelijk dat je al voor dat je bent gaan slapen bent gebeten en dat je daar dan pas de volgende dag last van hebt gekregen. Voor alle zekerheid kun je je bed en beddengoed inspecteren op bedwantsen. In onderstaande link kun je er alles over lezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Lijkt op vlooien beten. 1 vlo heeft een heerlijk diner gehad
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing