Ik drink graag goeie whisky, niet heel veel maar we, regelmatig. Nu heb ik pijn aan de rechterkant in mijn lichaam. Is mijn lever nu beschadicht ?

De pijn is niet altijd daar, het komt af en toe terug

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

de pijn kan op van alles duiden. hoeft helemaal niet te maken te hebben met je lever. misschien heb je wel last van je darmen. spastische darm bij komt tegenwoordig heel veel voor.

als de pijn aan blijft houden en je je zorgen blijft maken, ga dan eens bij de huisarts langs.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Het kan zijn dat je houding niet goed is (met of zonder whisky). Hang je in stoel/bank altijd een beetje scheef en in elkaar gezakt? Als je staat, zak je dan door je heup? Kortom, het kan van alles zijn.