Hoe wangvet verminderen?

Mijn vriendin zeurt dus dat ze vind dat ze dikke wangen heeft, vooral als ze lacht. Ik vind het schattig, maar zij blijft erover doorgaan.

Zijn er dingen wat je hiertegen kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koptelefoon opzetten met de muziek knoer hard aan :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of zeggen dat ze niet zo moet zeuren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe zit ze verder in haar vel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, ik zou wel willen dat alleen me wangen vet hebbe
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik lijk jouw vriendin wel haha. Ik heb er zelf ook last van. Écht last van. Dus ben benieuwd naar antwoorden.
Wat betreft het onderstaande eerste antwoord, ik ben 10 kg kwijt, en merkte het wel aan mijn gezicht, maar niet daadwerkelijk veel dat het echt heel erg minder is geworden.
Succes.

Antwoorden (2)

plaatselijk afvallen lukt niet, dus het enige dat je vriendin kan doen, is afvallen en hopen dat het gewichtsverlies ook in het gezicht zichtbaar wordt.

Maar goed, misschien kan jij haar nog wel overtuigen, dat afvallen helemaal niet nodig is, en dat je haar nu helemaal prachtig vindt.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Geef haar eens een make-up bij een visagiste kado, een visagiste kan haar prima leren hoe zij zich het beste kan opmaken, zodat haar wangen slanker lijken.