Wordt Davidoff Adventure eau fraiche nog verkocht?

Ik ben sindskort op zoek naar de Davidoff Adventure eau fraiche, een variatie op de originele Adventure. Ik ben bij een aantal parfumeries geweest, maar bij geen enkele was deze geur te koop.
De verkopers denken dat ie waarschijnlijk eruit is gehaald door Davidoff. Online heb ik ook niks kunnen vinden. Echter op de website van Davidoff staat deze geur wel gewoon op de lijst.

Weet iemand toevallig of deze geur ergens te krijgen is of dat ie echt niet meer verkocht wordt?

Ik hoor graag de reacties. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

bij Kappe parfumerie op Schiphol
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat was een summer limited edition van, volgens mij, 2009 of 2010. Zo'n uitgave is éénmalig en op is op. Het kan best zijn dat een particuliere parfumerie er nog ergens eentje heeft staan, maar ik ben bang dat 'ie overal uitverkocht is.
Dat'ie nog op de website staat is waarschijnlijk om de hele collectie te laten zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is jammer, had 'm graag willen ruiken. Bedankt voor de info!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan!