Hoe krijg ik de dikke korst (door koortslip) sneller weg?

Ik heb altijd als ik in de zon zit een koortslip. Op zich lastig maar ik ven niet het type om daar middeltjes voor in te gaan nemen, laat het maar vua de natuurlijke weg genezen. Wel zou ik de dikke korst wat eerder weg willen hebben, want al met al loop ik een week of 3 met zo,n vies uitziende lip heeft iemand een tip om de korst sneller weg te krijgen? Aub geen tandpasta sovirax etc dat helpt niks

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.7K

Antwoorden (1)

gewoon geduld hebben, deze valt er vanzelf weer af...het is een natuurlijke bescherming tegen infecties...

Toegevoegd na 1 minuut:
eraf halen, ga je bloeden, en loop je kans op een infectie en duurt het alleen maar nog langer..
een korst is net als een pleister..