Ik heb momenteel mijn voet in het verband. Hoe kan ik voorkomen dat mijn voet nat wordt?

Ik heb momenteel mijn voet in het verband, en loop op krukken. Ik wil eigenlijk op mijn voet steunen, maar ik kan geen schoen aan. Wat kan ik er omheen doen o.i.d. zodat ik er tog op kan steunen?

Toegevoegd na 57 minuten:
Ik mag op mijn voet steunen wanneer ik dit kan! Ik kan er nog niet volledig op lopen!
En eh.. het (heeft ge) regent, vandaar.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

toen ik dat had nam ik gewoon een plastic boodschappentas en twee postelastieken om de zak (boven het verband), daar kwam geen water doorheen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed antwoord, plusje!

Andere antwoorden (5)

Grote, dikke sokken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die worden nat !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha precies jodokus!
Als je op je voet MAG steunen (waarom heb je dan krukken) zou je even kunnen rondvragen voor een grote maat sandaal bij iemand.

Verder heb je van die speciale sandalen voor als je in het gips zit.

Mijn advies: doe het niet en steun er gewoon niet op tenzij uitdrukkelijk is gezegd dat dat wel mag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hebt bij de apotheek als ht goed is speciale zakken die je om je voet kunt doen als je wilt gaan douchen, misschien als je dit haalt kan je die ook gebruiken als je naar buiten wilt terwijl het regent!
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die dingen zijn peperduur en gaan stuk als je over de weg schraapt, echt zonde!
xilu
11 jaar geleden
bij ons waren ze niet zo heel duur, maar ze gaan inderdaad wel snel stuk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een vuilniszak voldoet prima vastgebonden met van die sterke postelastieken !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies, die dingen zijn zo 20 euro!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
daar kan je ook mee douchen als je wil !
Wat denk je van zo'n blauw plastic hoesje. Net zoals ze in sommige fabrieken dragen en in het ziekenhuis.
Dat werkt perfect!!! Als je er ook echt mee naar buiten gaat zou ik wel een spaanse slof aantrekken. (wel een veel te grote maat natuurlijk, zodat je genoeg ruimte hebt)

Beterschap
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goeie oplossing idd! Waar kan je die halen? (ik denk dat het nu niet meer nodig zal zijn, ivm het weer, maar handig voor de volgende keer!)
Hiervoor zijn speciale beenhoezen voor te koop. De meeste thuiszorgwinkels hebben deze wel.
Ander wel via internet. Toets maar eens bij Google "beenhoes+douchen" (zonder de aanhalingstekens) in.
Omdat het zeer tijdelijk is, kun je ook aan een plastic boodschappentasje denken.
Als je er ook nog op lopen wil zal er toch iets van een zool onder aangebracht moeten worden. Wellicht een goedkope teenslipper; riempje ervan af en deze dan bevestigen met goed elastiek.
Je moet er natuurlijk geen afstanden mee gaan lopen, maar op deze manier kun je er toch even mee naar buiten.
Hopelijk kun je hier iets mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Handig bedacht, met dat zooltje!