Gewoon tegen ze zeggen dat ze er mogen zijn of anders als dat moeilijk is op een briefje of kaartje schrijven en dat aan ze geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LIEFDE doet dan, alleen liefde...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies ;) +
Bevestiging. Als je iets gedaan of gezegd hebt en men laat zien dat ze het waardevol vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Groeten als je langs ze komt, een praatje maken. Contact maken en eens echt vragen hoe het met ze gaat. Ze laten uitpraten en reageren op wat ze zeggen, proberen ze te begrijpen.

Kortom ze er echt laten zijn. Ze de ruimte geven er te zijn.
Liefde voelen voor de 'mens' in het lichaam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door op het juiste moment een compliment te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een echte glimlach zegt al genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rose
14 jaar geleden
Hé, babyface, niet gekopieerd en geplakt! Wat goed!
rose
14 jaar geleden
Krijg je van mij een knuffeltje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je,
een vriendelijk woord
een lief gebaar-een bosje bloemen.
een kaartje met toepasselijke tekst
"Een vriendelijk woord"
"Een lief gebaar"
"Al lijkt het simpel wat je schenkt"
"Toch is het méér waard dan je denkt"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waardering, vriendschap, liefde en complimenten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
liefde en acceptatie..
Als je voelt dat je geaccepteerd wordt, dan voel ik dat ik er mag zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet ze op tijd en stond om de hals vallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HELLO! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hello :-)
Wees aardig voor de mensen en behandel ze zoals jezelf behandeld zou willen worden...

Straal warmte uit en geef aandacht. Vooral aandacht.
14 jaar geleden
Geef ze je glimlach/knuffel/compliment
Zodat men weet dat je op ze gestelt bent!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echt geinteresseerd naar mensen luisteren, en reageren op wat ze zeggen. Zeggen dat je ze waardeert
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aandacht. Ieder mens heeft recht op een beetje aandacht. Geef ook (of juist) aandacht aan die mensen die dit vrijwel nooit krijgen.
Het benadrukken van positieve kanten. Dus geen nadruk op het behalen van successen, maar laten zien dat een ieder meetelt. Jekunt ook een compliment geven voor kleine dingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal kleine eenvoudige dingen om het juiste moment gegeven uit het hart. Dus het authentieke en het juiste moment . Inhoud en vorm in harmonie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Positieve woorden of zinnen die echt betrekking hebben op de persoon waar het om gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liefde alleen de liefde de taal van het hart, je zielevreugd, houden van jezelf en als je dat geluk hebt, geef je jouw geluk weer door.
Het is een uiting van een intens liefdevol gevoel, en sommige mensen hebben moeite dit gevoel uit te spreken. Ik vind het te respecteren als dit welgemeend word uitgesproken. Het gevaar is ook dat we, ik hou van je erg gemakkelijk gebruiken. Je bent er dan van af om te omschrijven wat je voelt. Toch dekt het redelijk de lading van liefde gevoel. Kunstenaars poëten dichters hebben miljoenen woorden en kleur gebruikt om liefde te verklaren. Maar het mooiste komt nog. De liefde die je verklaard door te zeggen ik hou van je is bij iedereen anders dus de jouwe is uniek, immers jouw stem jouw lichaamstaal jouw gevoelens zijn nooit dezelfde als bij de ander. De ontvanger van deze woorden gaat met het gevoel van liefde bevestigen, maar alleen als de wederzijdse betrokkenheid volledig aanvaard wordt. Elkaars gevoel en taal verstaan, is toch mooi. Als je diep over de diepste liefde gevoelens nadenkt zeg dus nogal wat en dit is voor sommigen moeilijk. De een komt met een pracht van liederlijk en dichterlijke omschrijvingen. Voor de ander is ik hou van jou al moeilijk genoeg. Het zijn de zinsnede`s die je maar misschien maar een paar keer hoort in je leven, koester die dan maar, want het is geweldig als je dit overkomt. Elkaar verbinden en begrijpen. Elkaar in de ogen kijken spreekt boekdelen, dus zonder woorden. De paradox is eveneens mooi dat verschillende mensen uit liefde met elkaar optrekken. Twee verschillende personen die onafhankelijk samen delen.
De geest verrijkt zich door wat hij ontvangt, het hart door wat het geeft….Ik hou van jullie allemaal. Addy