Mijn linker oog lijkt wat kleiner dan de rechter hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
35K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij sommigen is het oog groter dan de maag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is dat niet raar, ik heb het ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niemand heeft 2 gelijke ogen

Het beste antwoord

Er kunnen diverse redenen voor zijn. Het ene oog kan wat dieper in de oogkas liggen dan het andere. Ook kan de huid rondom het ene oog wat ruimer of strakker zitten dan om het andere oog. De ogen zullen op zich even groot zijn, maar het deel wat zichtbaar is kan aan de ene kant anders zijn dan aan de andere kant. Vrijwel niemand is perfect dubbelzijdig. Het ene neusgat kan wijder zijn dan het andere, en het ene oor iets meer uitstaan dan het andere, et cetera.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

` Foutje ` van de natuur, je kan je moeder nog vragen of er garantie op zit;)

Zonder gekheid, je lijkt wel symmetrisch maar dat is eigenlijk niemand, oren kunnen scheef zitten, voeten verschillen van grote en je ene oog kan kleiner zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is gewoon aangeboren er zit niet echt een reden achter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de reden ken ik niet maar ik heb eens een artikel daarover gelezen, over dat bijna niemands gezicht symmetrisch is, met fotootjes erbij waar mensen hun gezicht wel symmetrisch was gemaakt (dus ene kant van gezicht gewoon gespiegeld naar de andere kant) en ze zagen er een beetje vreemd uit:). Misschien vind je dat een leuke troost. Ook hebben veel mensen trouwens blijkbaar een helft van het lichaam waar ze gevoeliger zijn dan de andere helft :)