Hoe kom ik van mijn valdromen af?

Ik droom regelmatig dat ik op mijn muil ga en dat is afschuwelijk; ondanks de herkenning van iedere avond kan ik het niet zien/voelen aankomen, en schrik me elke keer lam. Ze duren ook maximaal maar 2 seconden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je komt gelukkig elke keer weer ongedeerdin je warme,zachte bedje terecht! Van die dromen afkomen kun je niet, ze vervagen op den duur,tot je ze helemaal kwijt bent. Hoe weet je trouwens dat ze maar 2 seconden duren?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Daar kun je niet vanaf komen, op je dromen kun je te weinig invloed uitoefenen.....

Toegevoegd na 48 seconden:
Het gebeurt op het moment van in slaap vallen, ik herken het wel, en mijn partner heeft het ook regelmatig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit kan verschillende dingen betekenen, o.a. dat je bang bent op je muil te gaan. Waarschijnlijk niet letterlijk maar figuurlijk.

Als je over deze angst heen groeit zullen de dromen afnemen.

Het kan ook zijn dat het lichaam moet overschakelen naar een diepere slaapfase en dat je dat in je droom meekrijgt.

Verder staat vallen voor kwetsbaarheid, angsten, controle verliezen, ed.

Kies maar wat bij jou het beste past, wat zou het volgens jou kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet wat je droomt...

Ik zeg je VAL... Val elke elke weer, tot je kunt staan...

Ik is de chauffeur, die dat doet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht dat valdromen met je slechte geweten te maken heeft...
Dus je wordt bang gemaakt anderen. En dan wordt je spieren even gespannen. En schrikje in eenkeer. Zoals je ook zegt duurt maar 2 sec.
Mijn vrouw heeft dat ook. Zelfs heel vaak...
En ik heb het nooit.
Hoe je daarvan er af komt is mij ook een raadsel.
Maar ik heb wel een nuttige link voor je.
http://users.telenet.be/aura.oasis/ldr880.htm

http://m.goeievraag.nl/vraag/25336
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wees lief voor jezelf en laat je gaan.
Je hebt nl ook de neiging om hoog te willen vliegen.
Dat kan alleen als je niet bang bent om te vallen.