hoe vind ik een naam en achternaam of adres achter een 06 nr? wie kan me helpen discreet gaarne

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (3)

Kan niet, in tegenstelling tot vaste telefoonnummers horen 06-nummers niet tot een bepaald adres. Wel tot een persoon, maar dat valt niet te achterhalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt twee dingen doen.

Je kunt proberen of je het nummer op Internet vindt. Misschien heeft die persoon zijn nummer ooit ergens op Internet ingevuld...

Je kunt ook op je eigen telefoon nummerherkenning uitzetten, naar het 06-nummer bellen, en luisteren hoe die persoon opneemt.

Als dat niet werkt doordat die persoon zijn naam niet zegt, kun je het volgende doen. Neem twee telefoons en zet op allebei nummerherkenning uit. Bel vanaf beide telefoons het betreffende 06-nummer, maar zorg dat er net een paar seconden tussen zitten. De eerste telefoon waarmee je belt zal ervoor zorgen dat dat mobieltje overgaat. Of de eigenaar wel of niet opneemt, maakt niet uit: de tweede telefoon waarmee je belt zal op de voicemail terechtkomen. Er is een kans dat de eigenaar op zijn voicemail wél zijn naam heeft ingesproken.

Het adres heb je dan nog niet, maar voor de naam maak je zo een goede kans.
Cryofiel
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi informatief antwoord. +! Toch heb ik enige toevoegingen.
Je hoeft de nummerherkenning van de mobiele telefoon niet uit te schakelen als je #31# voor het telefoonnummer intoetst. Je nummer komt dan niet mee.
Via google (internet zoals je zegt) kun je het nummer invoeren maar werkt alleen als het nummer ergens op het internet staat. Dit kan je op meerdere manieren zoeken. B.v. 0612345678
+31612345678
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
van het hekje wist ik al en het 06nummer heb ik al een paar keer proberen te vinden op google dank je wel alvast voor je tips ga het zeker weer proberen
Cryofiel
11 jaar geleden
TegenXinnig, met 'nummerherkenning uitschakelen bedoelde ik inderdaad #31#; sorry dat ik dat niet duideiljker heb verteld. Overigens voor de zekerheid eerst proberen of dat werkt door die #31# te gebruiken bij een ander nummer, zodat je kunt zien of je inderdaad onbekend bent. Bij vaste telefoons wil het wel eens *31* zijn in plaats van #31#. Bij het zoeken op Internet zou je ook moeten zoeken op het nummer met streepjes of spaties ertussen. Zet er dan aanhalingstekens omheen zodat de zoekmachine weet dat de stukken in die volgorde direct achter elkaar moeten staan.
Kristal
11 jaar geleden
dikke +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat een stalkers zeg!! ugh!
Kristal
11 jaar geleden
Dat weet je niet Jossy, misschien wil Orlandome er juist wel achter komen wie hem/haar stalkt...;-))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kristal, dat realiseerde ik me ook achteraf. Ik ben zelf wel eens gestalkt. En heb de onderste steen boven gehaald om de stalker te vinden. Dus hierbij mijn welgemeende excuses aan orlondome en de reageerders. Sorry!
Tegenwoordig kun je via je eigen voicemail ook rechtstreeks naar iemand anders zijn voicemail gaan zonder dat diegene dan in gesprek moet zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar dat was toch niet de vraag?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je dat doet, en diegene heeft zijn naam ingesproken in zijn voicemail, dan hoor je dus de naam van de persoon. Zie ook reactie van Cryofiel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Behalve als het een automatisch antwoordapparaat betreft, dan zegt de dame het nr en spreek in na de piep.
Hoe ga je van je eigen voicemail naar een ander zijn voicemail?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan dat doen via mijn eigen voicemail. 1233 voor KPN weliswaar.