Hoe moet ik vrienden maken?

Hoi,
Ik ben n jongen van 16 en k heb sinds de 2e klas in instellingen gezeten maar daar ben ik nu weer uit en woon weer thuis ik heb altijd al problemen gehad met vrienden maken maar nu k weer thuis woon en geen school heb alleen n baan waar over het algemeen alleenmaar volwassenen werken en k hou ook niet van sporten dus k vind t best moeilijk om vrienden te maken en vast te houden want al zeg k t zelf en andere mensen vinden niet dat k lelijk ben en k kan eigelijk met iedereen die ik tegekom wel n praatje mee maken en iedereen vind me denk ik wel aardig en k heb altijd wel n vriendin gehad maar dat is nu niet zo en k heb altijd goed met meisjes op kunnen schieten en niet met jongens nou is mn vraag hoe maak ik vrienden en hou ik die vast en hoe vind ik n leuke vriendin?

Sorry voor t lange verhaal
En alvast dankje voor t lezen!

Laterzz gr. Terry

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb ook heel lang geen vrienden gehad. En ben toen naar mijn mentor gegaan om het te vertellen. Toen hebben we met de klas een strijd tussen teams gedaan, hierdoor leer je samen te werken en maak je ook vrienden. Anders kun je ook gebruik maken van sociaal media, zo kun je met mensen chatten etc. Ik hoop dat ik je geholpen heb en heeeeeeel veeel succes Groetjes, F.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100